Barnslig, men inte omogen tack

Jag vet att jag är för blond, kolla inte sådär på mig! Jag ska fixa det nu i veckan så fort jag fått bokat tid hos Marre. :)
Fick i alla fall bort den extremt fula utväxten idag som ingen kunnat fixa åt mig under hela sommaren... Jey!

Nu vet jag varför jag inte gillar att umgås med killar i min ålder lika mycket som med tjejer. Jösses.. Hur omogna får man lov att vara? Nejtack jag vill inte ha löjliga fyllesamtal mitt i natten och höra att du inte älskar mig, dricker massa och bla bla. Eh okej. Bryr jag mig? Nej.

Jag förstår inte riktigt det.. Killar verkar bli mer omogna för varje dag som går. Egentligen borde det ju vara tvärtom. När ska de inse att omogen e det osexigaste som finns. Don't get it. Do you?
Sen är det skillnad på barnslighet och omogenhet såklart. Misstolka mig inte. Barnsliga borde vi alla vara hela livet. Hur kul skulle det annars vara? Men att vara omogen är inte okej hörrni. Grow up, please.

Förlåt, bara jag som blev lite irriterad inatt.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0