Skippa 3!

Först och främst vill jag säga att 3 är bara skit, så skaffa aldrig det om ni inte redan har det. Min mobil har strulat ett antal gånger och nu är det mobila bredbandet kasst. Får ingen täckning längre så internet stängs av var och varannan minut. Blir till och ringa eller besöka 3 för femtielfte gången då!

Blev en riktig toffeldag idag. Härligt att någon gång ibland kunna gå runt flera timmar i mjukis kläder och slippers. Gillas. Fick dock lämnade dem när jag åkte till Edit. Vi satt en evighets tid med ansökan och blev ändå inte klara. Det är jättemycket de vill att man ska skriva. Jösses säger jag. Jag ville hela tiden i slutet lägga mig på hennes säng och sova istället, men det gillades inte! ;)



Bild från gårdagen på väg till restaurangen där resten av klassen var.
Älskar dig tjejen / oss båda.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0