Räknas fredag som vardag eller helgdag?

Andas. Andas djupt. Du klarar det här! Fokusera för guds skull... Håll dig på vägen bara. Se upp för henne i kanten. Ta det lugnt.

Fy säger jag bara. Varför händer en massa skit nu för tiden när jag ska köra bil? Jag vet inte om det berodde på att det var för mycket fukt i luften och kyligt, eller vad det var, men rutan immade igen hela tiden vad jag än gjorde. Såg verkligen inte någonting alls! Och dessutom var det mörkt och man fick bilars strålkastare på rutan vilket resulterade i att allt bara blev en enda stor smet på rutan. Usch vad läskigt. Lyckades komma hem i alla fall verkar det ju som.. ;)

Har haft en myskväll med Sandra med film och varma mackor. Väldigt nice :) Fick då redan på lite insider-info av hennes mamma om några gamla klasskamrater till mig.. Spännande, där ser man.  

Ha det bra vänner.
Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0