Utgång!

Jag lyssnar på den om och om igen som alltid före utgång. Tradition? Eller bara för att jävlas med mig själv. Den påminner mig så grymt mycket om våren. 

"Det är rätt sjukt. 10/5

Vad ska man säga? Jag mår sjukt bra. Det kanske är det som skrämmer mig. Att veta att det så lätt kan vända. Samtidigt är det väldigt dumt att tänka så. Så ska sluta med det och njuta av livet! Berg- och dalbane livet.
Dock har magkatarren tagit över mig igen. Inte ens medicinen hjälpte idag.. Gick i och för sig över på kvällen av att bowla. Eller kanske av sällskapet rättare sagt.. :)"

Haha skrattar åt mig själv. "jag mår sjukt bra". Mmm just det. Inte två timmar senare, eller ett halvår senare.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0