Trötta på att plugga

Då var denna skolveckan också avklarad. Gud vad jag och Edit var trötta på att plugga nästsista lektionen idag. Vi satt bara och flummade och försökte komma på saker som rimmade på Tiger - vilket vi kunde dra slutsatsen att det helt enkelt inte finns något ord på engelska som rimmar på det. Sen snackade vi om allt och inget - en konversation som Elin och Johan gärna deltog i.

Kallt, kallt om mornarna nu. Skinnjackan har åkt fram och mina sjalar of course. Har ni märkt att det är rätt mörkt när man går upp nu också? Redan. I för sig närmar ju sig oktober med stora steg, så det är väl kanske inte så konstigt. Men glöm inte att hösten är en väldigt mysig årstid - så ta fram bootsen och sköna jackan och njut!

Nu vill jag bara tvätta bort sminket, byta om till myskläder och lägga mig på soffan och kolla på film. Det blir min fredagskväll det. Lördagen är som vanligt fullspäckad - tidningsförsäljning, träning och något kul med Ollie. 

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0