Ta det lugnt? Sova?

Tävling, jobb, hem till Jennie, skriva stipendieansökningar, jobb, plugg...
Vaddå sömn?

Jo visst älskar jag att ha mycket på G eftersom det värsta som finns är att vara rastlös. Men att ha för mycket på G jämt blir lite... För mycket. Vad ska man skippa? Skolan? Dansen? Jobbet? Vännerna? Det går ju inte. Bara att andas och stå ut I guess.

Ville inte gå och kolla på danstävlingen  igår, men är ändå glad att jag gjorde det. Man blir lycklig av att se de riktigt duktiga dansarna svepa fram på golvet och bjuda på sig själva. Och dessutom är det aldrig fel att träffa danskompisarna :) Jag lovar, Henriette kan verkligen göra hela min dag. Hon är så söt som verkligen hoppar av glädje när hon ser en. Har nog sagt det förut, men att visa att man blir glad över att se någon är något som verkligen uppskattas. Man känner sig älskad. Söt tjej.

Pusshej nu drar jag och Edit till Condeco för att sitta och söka stipendier!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0