Lördagen och Söndagen

Igår blev det promenad genom stan med Ollie. Det var underbart härligt höstväder, eller sensommarväder kanske. Innan dess var det step up på hög nivå. Verkligen jätteroligt! Det behövdes också, så som jag smällde i mig tacos hemma efteråt. Dessutom gick ju jag och O och fikade också. Såg förresten Peter Siepen från uteserveringen. Inte för att jag är så bra på att nämna svenska kändisar, det är ju amerikanarna som är min grej. Men kollade bara tvärs över gatan och fick se en man med rätt konstiga kläder, då vände sig O om för att checka vad jag satt och glodde på. Men gud, Sandra. Det är ju Peter Siepen. - sa hon sedan. Min kommentar: Jaha, han är känd, va? hehe.

Jag och Jess såg Dirty Dancing på kvällen, Patrick Swayze var såå snygg och dansade så bra i den filmen. Hedrar hans minne!

Idag har jag tusen och en saker att göra, som vanligt på söndagar. Har skrivit klart mitt personliga brev och CV så nu är det dags för lite plugg. I eftermiddag ska jag äntligen få träffa Amina igen. Vässa franska, Sandra!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0