Klippt mig

Nu har jag hunnit en bra bit med mitt pluggande - känns skönt! I eftermiddag blir det danspass och så måste jag göra tusen andra saker också. Det blir så när man är upptagen under hela veckan med skolarbete och träning och sedan ägnar kanske fredag och lördag åt att träffa vänner - då finns bara söndagen kvar till allt annat som man vill göra för sin egen skull. Men det räcker förhoppningsvis till!

Igår klippte jag mig, det var väl typ fem månader sedan sist så jag kapade rätt mycket av håret. Jag blev i alla fall nöjd för det kommer ju att locka sig ännu mer nu! :) Dessutom är det alltidg kul att snacka med min frisör. Henne är det mycket fart i, hon är verkligen den coolaste människan jag känner.

Var också med Ollie igår. Vi spenderade dagen åt att drömma om när New Moon kommer på bio och så såg vi Hair. Älskar musikalfilmer! 

Hoppas ni har haft en bra helg!

Puss / S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0