Känner mig som en riktig reporter nu för tiden..

Fy mig som sitter här! Japp, så känns det. För jag borde egentligen plugga Svenska/Historia. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt så jag kommer aldrig igång med det! Kommer ångra det sista veckan innan det ska vara klart.. Har i alla fall pluggat matte och engelska. Lite duktig va :)

Varför jag är hemma över huvud taget? Resursdag :D

Ska snart in till stan och ta en fika med min vän Sofia, och sedan är det storheter på G. Ska följa med på en Flash Mob minsann. Dock inte för att delta själv, utan för att sedan skriva en artikel om det. :) Kommer alltså med block och kamera i högsta högg. Journalist? Ja tack!

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0