Hallonsmoothie = Mmm

Stort tack till dig Marielle för att du e så himla bra :) Fick äntligen slingat håret idag och det blev jättebra!
Hon och hennes lärare skällde lite på min vanliga frisör som nyligen gjort utväxten på mig.. Marre fick göra om den på mig. Hmm, inte tillbaks till den gamla igen.

Pluggat engelska i racerfart nu. Känns bra. Ska bara hitta en sida i en svensk roman som är bra skriven också.. Vad är det för dum uppgift? Ska jag sitta och gå igenom varenda sida? Aja.

Pappa sitter dessutom bakom mig nu och skryter om sin nya systemkamera (och ja, den verkar riktigt grym). Blir till att låna! I nästa liv när jag har tid att fotografera så att säga.

Puss och kram
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0