En massa spännande saker

Morning!

Första engelskalektionen idag, den supersvåra Cambridge-kursen. Och ja, den verkar också vara supersvår, men desto bättre än all annan engelska jag har läst i skolan. Nästa vecka ska vi ha förberett ett tal på 5-7 minuter och kunna skriva en uppsats om en massa saker som hände då man föddes. En jätterolig uppgift, men svårt att uppnå ett bra betyg - den måste ju vara intresseväckande också.

Spinning-pass igår med O. En väldigt mysig liten sal där tränaren tänt ljus. Pushande musik och nu lägger vi på mer motstånd. Trodde att jag skulle ha mer ont i benen idag, men det var ju mycket bra stretching också så det förhindrade väl det. Är faktiskt väldigt nöjd med konditionstestet i förrgår, trodde inte att det skulle gå bra när jag fortfarande var förkyld. Men nu är jag i alla fall frisk! :)

Imorgon händer en massa spännande saker. Klassfest of course på kvällen! :) Sedan det andra som jag börjar bli rätt nervös inför. Åh, gud, vill inte göra bort mig. Visst, jag går in med noll förväntningar...men det är inte kul om man får total blackout. Jaja, positivt tänkande: Jag ska göra mitt bästa!

Puss / S

P.S.1 Önska mig lycka till! - Även om ni inte vet vad jag behöver det till.

P.S.2 Håller tummarna för att O får biljetter till filmen på måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGS O GÅ IN :D:D:D:D:D::D:D:D:D

häh, ni vet vem jag är ;) puss

2009-09-02 @ 15:48:12
URL: http://rewind.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0