En annorlunda helg

Vad kallar man en kväll som denna?... Jo, lugn. Hela den här helgen har bestått av ett enda stort lugn. Jag är verkligen inte van vid det här, men valde det själv. Insåg hur mycket jag håller på 17 timmar om dygnet utan att stanna upp, andas och bara vara. Okej, jag har använt den här dagen till att plugga en hel del. Men det är inte psykiskt ansträngande direkt. Rätt skönt att få koncentrera sig så totalt på något annat..

Hade kalas för syrran som fyllt år. Tårta och grejer, det e grejer! ;)
Tog till och med initiativet till att gå och hyra en film för att sitta och mysa med familjen. Hur ofta händer det? :S För sällan. The Boat that Rocked blev det. Ingen höjdare jag kan rekommendera kanske.. Alldeles för onödigt lång och det hände inte så mycket. Slutet var lite små "roligt" i och för sig.

Ha det bra ni som ändå håller igång i natt! See ya.



Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0