Flashigt värre!


Ja, så här såg det ut igår kväll i Göteborg. En Flash Mob ägde rum och chockade människor genom att hejja på knattelag som hade fotbollsmatch. Flickor 98or var de, och de hade ingen aning om att ett hundratal ungdomar skulle komma och peppa dem, skrika, dansa och tjuta. Som om det vore en VM match! Riktigt kul måste jag säga.

Jag var där som "journalist". Ska skriva en artikel i skolan som förhoppninsvis kommer med i Härryda Posten.
Perfekt liksom att det var ett lag från just Härryda som spelade!

Kvällens pinsamhet: 35 åring frågar: "Är du journalist eller?" Jag: "Nej, jag pluggar."
Hör plötsligt en röst bakom mig som säger: "Hon går Media" + mitt gymnasium. Jag stammar: "Huhuhur... visste du?" Svar: "Jag går också den linjen där..."
Shiiet! Pinsamt! Aldrig sett killen! HAHA. Förlåt. Bor tydligen i samma stad/by/område (?) också insåg jag när vi tog samma buss hem. Nu förstår jag varför mina vänner kallar mig tjejen med noll koll.

Puss /N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0