What a night..

Åh herregud. Vad hände där?

Det där gör jag aldrig om. Ska aldrig mer åka hem själv mitt i natten. Dumt egentligen, men blir ju lätt så när ens kompisar bor åt olika håll.

Det var en väldigt kul kväll, det var det verkligen. Men det blev väl lite för mycket av det goda antar jag.
Jag mitt dumme flan missade totalt min hållplats när jag skulle hem. Insåg det när några hus utanför fick mig att inse att jag var långt bort åt helskotta. Hoppade av på den hållplatsen och fick GÅ hem helt själv mitt i natten. En hel jävla timme.. Aldrig mer högklackat. Så dog så klart mobilen också bara för att jävlas med mig, så kunde inte ringa någon och folk blev sura över att inte få svar. What a night.

Lite kul dock att på morgonen hitta en lapp där det står Reserved och ett telefonnummer. Haha kul att ge en sån till nån man inte ens snackat med. Okej? Tyvärr lille gubben, vem du nu var, men är inte reserverad. Av dig i alla fall.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0