Det går om man kämpar. Eller?

Det är lite svårt att hålla bloggen bra uppdaterad just nu, eftersom det är så mycket på G hela tiden.
Vi söker dag och natt efter stipendier (det svåraste jag varit med om), och dessutom så är det massa plugg som måste göras hela tiden. Förstår inte vad folk snackar om när de säger att 2an är jobbigast?

Kände mig riktigt duktig igår kväll i alla fall. Ringde ordförande till organisationen som vi ska samarbeta med i projektarbetet. Hon visade sig vara jättetrevlig, så det känns bra!
Hittade även på en helt ny plan för min grupps dokumentärfilm. Hade tänkt göra en om prostitution, men det var helt enkelt alldeles för svårt. Så nu har jag hittat nytt tema och till och med en intervjuperson. Jeey! Säger dock inget än om vad den ska handla om, men det blir nice kan jag lova...

Ha de gött
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0