Bokmässan

Igår blev det Bokmässan på dan med Edit och Belinda. Helt sjukt vad mycket folk som knör på samma ställe. En tyken person sa till mig; Ska du gå rakt igenom mig eller? Förstod inte ens först att det var mig hon sa det till. Ibland är vissa människor så onödigt elaka. Why?
I alla fall så hittade jag två böcker av en författare som jag länge har velat pröva. Danielle Steel. Spännande att se om hon är så bra som det är sagt att hon ska vara.
Förutom att det är så trångt tycker jag om Bokmässan. Jag älskar ju böcker, så det är verkligen något för mig. Spenderade lång tid med att kolla på böcker på franska och engelska. Fanns faktiskt en del, men det är rätt dyrt med utländska böcker. Familjen var där någon timme efter att jag hade åkt hem och då ringde min syrra mig och sa att hon precis upptäckt att hon stod bredvid Martina Haag. Bhööfgh. Varför missar man alltid allt? En av mina favoriter ju, hon var tydligen där och signerade böcker. Och på toppen av allt, en bok som jag har. (!) Aja, är väl inte hela världen kanske.

Nu ska jag strax iväg till danspasset. Perfekt att avsluta helgen med det. Love it! Sedan måste jag se om en film som jag och syrran vill hyra ikväll har kommit in i affären.

Puss på er / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0