Barnkalas och svininfluensa :)

Hitch på TV, den har man "aldrig" sett innan. Men den är sjukt rolig/söt/knäpp så den är värd att se om och om igen.

Är jag inte duktig den här helgen? Riktigt duktig med plugg igår, och så har jag spenderat ett antal timmar på jobbet idag. Även varit på barnkalas hos sötaste lilla 4 åringen ever ^^ Hon har äntligen börjat våga prata med mig.. Så det blev Hello Kitty spel där hon vann varje gång så klart ;) Barn.

Blev myspys i stan med Marielle efter jobbet också. Alltid lika trevligt ^^ Hon den lilla tösen hade news for me som.. Ja, vad ska man säga? Fick mig att tycka ännu mindre om ett svin :) Svininfluensan själv. Jag och många andra har drabbats av det. Men nu faen. Icke. (Syftar inte på sjukdomen, den har jag inte haft.)

Puss och godnatt vänner!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0