Är vi tjejer beroende?

Inte konstigt att folk tittade konstigt på mig när jag gick in i danssalen och slog mig ner i soffan i vardagskläder. "Ja, så går det när man lyckats få inflammation i foten IGEN. Eller a, i båda fötterna den här gången." fick bli mitt svar till alla. Skoj :)

Hade ett snack med tränaren idag. Det verkar inte som att jag någonsin kommer dansa med min vanliga partner igen. Hon verkar i alla fall vilja hitta en ny kille åt mig. Det är alltid något. Sen är det ju en annan sak att hon sa att det verkligen inte finns några killar..

De sa på nyheterna förut att Facebook är ett hot mot unga tjejer. Vi är tydligen besatta precis som killar som spelar TV-spel. Vad gjorde jag när dom sa det? Satt vid Facebook. Hmm kan det ligga nåt i det?... x)

Gonatt /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0