Alla dagar är speciella..

Varje dag är man med om nya saker.
Satt på Condeco med en kompis kompis, som jag bara träffat några få gånger innan och inte pratat med något speciellt. Haha, skumt kallar vi det! Men som tur var är han väldigt trevlig och pratglad. Skulle nämligen göra en intervju med honom till artikeln jag skriver om Flash Mob. Det verkar bli bra!

Har dessutom lyckats köpa tågbiljett på Tradera, vilket visade sig vara ett riktigt fiasko. Opersonlig biljett stod det, men när säljaren sedan kontaktade mig sa han att hans namn står på biljetten, men inte hans personnummer. Det skulle tydligen vara lugnt då enligt honom. Ofta? Hej, jag heter Jeff och är en tjej. EH. Nej. Får hitta ny biljett..


Sovdags!
Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0