Vart är världen på väg egentligen?

Världen är så sjukt skum ibland. Vad fan hände där? "Hej nästan fyra år senare. Jag saknar dig." Eh va? Hahaha jag dör. Det är skrattretande. Varför tar man kontakt med sin före detta bästa kompis som man en dag sa upp vänskapen med och hatade i flera år? Bara sådär. Är i chocktillstånd. Nu kanske jag verkar elak som skriver om det här och skrattar åt det. Men för tusan.. Hej, saknar dig med så många år senare? Nje. Inte efter all skit som hände där.

Har så sjukt ont i nacken. Snälla någon som är bra på att massera, hjälp? :S
Någon som har lust att hänga med och simma nån dag förresten? Behöver träna på nåt sätt iaf när foten är paj.

Okej, jag använder bloggen som kontaktannons typ.. Ursäkta.

Puss och godnatt /N


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag åker gärna med och simmar nån dag. =)

2009-10-21 @ 11:05:48
URL: http://mittlivvackertrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0