Snö?

Godmorgon!
Ingen snö än, va? De sa ju det igår på vädret så jag stod och tittade upp mot himlen hela tiden på busshållplatsen. Fast det började regna istället. Hmmm...jag vill ju att det ska vara snö i december inte i oktober!

Igår var en bra dag. Praktik har jag nu fixat! Yes, äntligen! Trodde aldrig att det skulle gå vägen. Dessutom har jag kommit på att det nästan alltid är bra att ha det värsta i åtanke innan man ska göra något, för då visar det sig sedan att det bara kan bli bättre.
Afrikansk dans, första gången med Ollie. Hon var verkligen jätteglad och log hela tiden efteråt. I know, det är roligt alltså! :)

Nu ska vi diskutera boken Lasermannen på samhällen. Har blivit fascinerad av den historien, särskilt som jag och Edit såg dokumentären häromdan. Usch!

Puss på er / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0