My weekend

Måndag igen då. Men snart är det lov! Haft en bra helg? Det har jag. Sprang som vanligt omkring och gjord en massa saker i lördags. Ingen förändring där. Först var det ut på morgonen och sälja tidningarna, inte alls kallt. Burr. Sedan stack jag iväg och tränade Step med Ollie. Fortfarande lika kul! :) Kollade på lillsyrrans handbollsmatch. Jätteduktiga är dom, blev lite sugen på att börja igen själv faktiskt. Även om det inte blir mer med den saken. På kvällen träffade jag Ollie igen. Blev myskväll framför 17 again med räksallad på mackorna. Älskar sådana kvällar när man känner sig så trygg och glad för allt, nöjd och uppskattad. Beror såklart mycket på sällskapet också. Love to you, my friend! <3 Längtar till lovet då vi har en massa roliga planer. :)

Igår tog jag det lite lugnare. Jag och Jess var ute i skogen en stor del av dagen och fotade. Både på alla trädens fina frostiga löv (det gjorde vi även på morgonen, finns det någon annan människa som sticker ut kl. 10 på en söndag för att ta kort på frosten?)  och på oss själva då vi posade lite snyggt. Här är några smakprov:



Fint frostigt löv.



Us sisters!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0