Ingen direkt rubrik :)

Tjoohoo!

Gud vad många fina bilder N har lagt ut här på bloggen på oss. Sånt gillar vi, när man får minnas allt som har skett under vår tid tillsammans! Det är dock inte alltid man tar sig tid till att göra det, eftersom det hela tiden händer en massa nya saker. Men förhoppningsvis har man det ändå alltid inom sig, for ever! <3

Herregud vad mycket jag har shoppat de senaste tre dagarna. Nu när man har genomlidit större delen av terminen med en massa plugg och andra stora ansvarsområden så är man faktiskt värd lite nya grejor. Eller, ja, liiite, för min del blir det mycket! I lördags var ju jag och N i stan och då började sökandet efter den nya vinter-outfiten både till vardags och till fest. I söndags blev det Allum med mamma och Jess och då bestämde jag mig i alla fall för att köpa den fina mössan jag hittade i lördags på Åhléns. Igår blev det mest shopping, var nämligen i Ullared med hela familjen. Ganska kul att vakna upp till ett rum fyllt med en massa nya saker på morgonen. Feels kinda like X-mas. På tal om jul, drack julmust för första gången detta året igår. Det var lite ironiskt med tanke på att jag och N gick runt och hånade några som satt och drack det i stan i lördags, men vad gör man när nostalgin hinner ikapp en då en stor del av varuhuset var fyllt med nya julprylar?

Tiden flyter verkligen på när man springer runt i 7 och en halv timme för att leta reda på allt som man behöver. Hann i alla fall med att fixa med E:s och N:s beställningar också. Så då vet ni det, tjejer! Som jag sms:ade till N: Shopaholicen tar hand om all kinds of orders. Ser framemot vår spa-dag nästa lördag. Hittade lite roliga små doftljus och rökelser som man kan ha då för att få den rätta aha-känslan på Halloween. Hihi. Tycker fortfarande att vampyr-temat känns lockande.

Idag ska jag träffa Amina och ägna mig åt lite francais-prat. Trevligt, trevligt. Tänker dock inte åka till stan för då ryker väl resten av sparpengarna också. Min outfit är inte helt komplett ännu, men det som är kvar får jag vänta med tills strax innan födelsedagen. Imorgon går det också åt en hel del pengar. Jag och Ollie ska ha en fullspäckad heldag med simning, matlagning, bakning och bio. Superskoj! :)

Step-pass ikväll också. Love it! Och jag älskar lov också då man får sova precis hur länge man vill, har tid att träffa alla kompisar och göra roliga saker och shoppa, eftersom man har sparat en massa pengar till just den här speciella veckan. Holidays rock! (Mitt nya motto, eller något i den stilen. ;P)

Hoppas ni också har ett underbart lov!

Puss / S

För att jag också hittade lite fina bilder på oss från i somras:



Christ, vad vi ser trötta ut på cafét en sommarkväll.



N har hittat den perfekta looken; tuffa armband + café latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0