Vi är inte normala, men vi har iaf kul!

Det är sånna här stunder man mår riktigt bra. Efter en heldag med sina underbara flickor. Matlagning, bak, hemmaspa och skräckfilm för att fira Edits namnsdag (säger vi, för att göra henne glad).

Jag vet inte om jag vågar lägga ut några bilder eftersom många är väldigt extrema och då kommer jag få igen.. Men några kan jag nog bjuda på. Eller? Haha. Döda mig inte tjejer, ni är ursöta.

 

 

Edit tyckte att vi skulle höra av oss till 118 118 och fråga om det är normalt att ligga på golvet i en cirkel runt levande ljus och rökelser med ansiktsmasker på halloween för att fira hennes namnsdag. Jag vet inte, är det det? Men vem vill vara normal? Rökelser köpta i Thailand visade sig vara väldigt roliga dessutom. Undrar vad det var i dem egentligen :S Aldrig skrattat så himla mycket vi tre..

Tack för en underbar dag!
Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0