Lalalala

Maybe the season is making her bitter. Maybe that's why she's standing by the river, hoping that the light will take over.

I guess I'm waiting on the world to change. Because this one really sucks sometimes, doesn't it?
 

Dagen: suttit och gjort absolut inget vettigt alls. Det var iofs rätt skönt att få vila ordentligt, men efter ett tag blir man ju så fruktansvärt rastlös! Skulle varit min pluggdag, men bara genom att titta på svenskaboken mådde jag ärligt talat illa. Skrev en halv A4 sida och det var allt. Usch på plugg! Har ingen ork det här året. Hur fan lyckades jag förra året?..  Mamma försöker peppa mig genom att tala om att det inte är långt kvar, att jag har en massa att se fram emot osv, men det funkar bara inte. Jag hatar skolan. Så är det bara.

Har i alla fall bestämt mig nu för att inte plugga vidare direkt efter gymnasiet. Behöver göra något kul.

Jihoo. Typ.

Puss /N

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0