Ere halloween snart eller?

För att citera från Jennies blogg : Nu sitter jag i min säng med Nathalie som sover och väntar på att maten ska bli klar. Trevlig tjej, den där Nathalie. Somna sittandes bredvid henne bara sådär? Haha okej, jag var sjukt matt efter no food på en hel dag!

Efter det blev det en riktigt bra kväll! Halloweenparty. Vissa var inte utklädda alls medan vissa gick runt i hela kanindräkter. Haha. Lite scary måste jag säga..

Träffade min gamla vän Björn jag inte träffat på tre, fyra år. Blev en kram och "Hur är det?" som sedan följdes av en awkward tystnad. Vad ska man säga? Jaha, vad har du gjort i fyra år?

Dessutom blev jag knockad av misstag av en tjejs armbåge, så min läpp mådde sådär efteråt. Men annars var det en helkul kväll ;)


Vi är normala på bussen. Jennie som djävul.

 Jag som.. Ja, kalla det vad du vill ;)

Puss o gonatt (eller godmorgon, goddag när du läser det här) /N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0