Helt klart dagens!

Så sjuuukt trött. Tänker inte röra mig ur fläcken ikväll. Ska titta på en film med familjen och ta det lugnt.

Shoppingrundan var rätt lyckad. Det är inte ofta jag går in i en affär, tar första bästa plagg och köper det. Första affären dessutom. Men ibland går det bra helt enkelt! Försökte dessutom hitta den perfekta outfiten till hennes birthday. Det blir nice!

Dagens köp: Svart paljettmask till Halloween.
Dagens pucko (jag): Åh vad e det här för låt? S: Men det e ju den från filmen. Jag: Vilken film? S: VÅRAN film smarto! Jag: Aha ja, just det..
Dagens citat: Förlåt att jag lämnade dig sådär i stan i somras för NHLs skull. (Tre månader senare).

Människor e fina.. Jösses.




Man kan ju undra vad vi höll på med egentligen för nästan exakt ett år sen. Eller när var det?.. Hmm.

Puss / N

Kommentarer
Postat av: S

Ännu mer speciella är vi! :D Men mest av allt är vi faktiskt hur bra som helst. You are the sweetest! <3

2009-10-27 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0