Mysdag turned utekväll, turned loppis

Helg helg. Underbara helg.

Lördagen blev en mysdag med Jennie. En tur på stan i jakt på skor till mina störda fötter, som istället resulterade i skor till henne. Haha, fint. Och när Jennie köpt nya partyskor, så måste de ju invigas. Lovar, det var bara därför vi gick ut.. Hosthost.

Ingen vidare lyckad utekväll. Det var riktigt dött på "stammis-stället". De som var där var bara mysko, och det var ingen som dansade. Vilket vi Inte gillade ;) Jag, Jennie, Lina o hennes kompis Eva satt i ett hörn o gäspade. är det illa.

Blev dessutom så irriterad på en Partille-Johnny (egentligen stockholmare, men ni förstår). Kommer o slår sig ner i soffan med oss och börjar snacka lite om vart kungsbacka ligger och hur man tar sig dit. Jag svarar så klart, why not liksom? Efter en minut: "Kan man få en puss eller?" säger han helt nyktert dessutom. Asså vad e det för jävla kvinnosyn egentligen? (För o citera Edit.) Åh, jag blir så trött på vissa killar. Morr.

Idag blev det iaf loppis med Edit! Pengajakten till projektet fortsätter...

Gonatt o välkommen till helvetesveckan som börjar imon :)
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0