With you is where I'd rather be..

With you is where I'd rather be. But we're stuck where we are.. Åh vad den fastnat på hjärnan! Typiskt. Tur att det är en bra låt i alla fall och inte nån som I love Europe. Oh nej, inte tänka på den...

Godmorgon alldeles för tidigt! Idag har vi sovmorgon, men jag går upp med tuppen. Slår vad om att jag missar bussen ändå.. Är inte det konstigt? Hur tidigt man än går upp, så lyckas man ändå lämna hemmet två minuter innan bussen går. Man sitter väl och gör onödiga saker och väntar ut tiden antar jag. (Som nu då, eftersom jag inte har något vettigt att komma med :D)

Gårdagen var väldigt trevlig kan jag nämna nu också, om man bortser från skolan då ALLT gick fel och jag tillslut kastade allt ifrån mig och poängterade att jag inte orkade ett skit mer med den jävla filmen. Eh, ja. Det behövs tålamod för att göra en dokumentärfilm, vilket jag inte hade igår.

Men hur som helst, det trevliga var ju att träffa Marre. Blir som en uppdatering av vad som hänt, varje gång vi ses. Fastän det är rätt ofta så har det jämt hänt massor. Tjenare dramatik. Tjenare tjejsnack. Trevligt.

Ha en bra dag o tat lugnt! /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0