Bara så ni vet.

När folk frågar mig vem jag är och vad jag gör, så svarar jag att jag är dansare. För det är den jag är i grund och botten. Det är så det varit nästan hela mitt liv, vet inget annat.
Vad är jag nu? Hej, jag är student.

Tog mitt livs jobbigaste val idag. Fast egentligen hade jag inte mycket till val. Fortsätt och var hatad av tränaren och dessutom utan partner, eller sluta och var.. ingenting. Hurra vad det känns bra. Valde ingenting i ren panik.

Ett + : kan sälja mina nyinköpta tränings- och tävlingsskor för kanske 2000 spänn. Och klänningen. Lite extra pengar till resan..

Men ska väl inte deppa för mycket. Som liten tjej drömde jag om att bli tävlingsdansare i latin som mina föräldrar. Och jag nådde mitt mål! Till och med upp i B-klass. Och gud så underbart. Två underbara år. Tack för alla som stöttat mig. Jag menar, Jennie gumman (min ex danspartner o allt) som kom på alla GBG tävlingar och hejjade. Love ya.

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0