Bara för att jag gillar att klaga..

Satt kanske fem minuter på multimedia lektionen idag innan jag kastade mig ur stolen och började rulla axlarna fram och tillbaks. "Ah, får panik. Ta över!" Japp, mår nacken just nu. Kul att ha en megalång lektion då som går ut på att jobba vid datorn..

Lite lyx då att ha fyra händer samtidigt som masserade en ^^ Hehe, tack tjejer. Plus att lillsyrran stod en evighet och brottades me nacken min senare. Hon är riktigt duktig.

Jaja, nog klagat.
Hmm, då har jag inget mer att säga. Haha. Jobbigt.

Sov gott folket :)
Puss /N


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du borde skaffa en spikmatta! Hjälper hur bra som helst, man blir av med allt vad spänningar heter på 15 minuter. :)

2009-10-21 @ 21:07:43
URL: http://lifeofcicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0