Är efter tiden

Godmorgon i höstvädret!

Dagarna rullar på igen. Redan tisdag ju, enligt min inbyggda kalender är det fortfarande helg. Inte så att jag fortfarande tror att det är det, men eftersom det går så snabbt så är jag tidsmässigt hela tiden efter. Weird. Men jag hinner fortfarande med en massa, speciellt en sådan här dag när vi har sovmorgon. Pluggat naturkunskap. En tant som satt och väntade på bussen igår trodde att jag pluggade körkortsteori. Njae, vår naturkunskapsbok är nog lite för tunn för det.

Ha en bra dag! Ska sätta mig och läsa något annat nu och koppla bort tankarna lite.

Puss / S


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin Sandra :) <3

2009-10-20 @ 22:19:28
URL: http://saxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0