Stones in his pocket

Det är inte varje fredagskväll som man går på teater. En teater från London dessutom, men där dom pratade med irländsk dialekt. Stones in his pocket. Hade väl inga förväntningar direkt. Visste inte ens vad den skulle handla om. Gick dit med engelska klassen (var dock inte särskilt många fler än vi som dök upp).

Hur var den då? Svar: Jättebra! Bara två killar som skådespelare och det roliga var att de hade flera olika karaktärer hela tiden. Lite rörigt i början, men sjukt bra när man kom in i det. Så teater kanske inte är så dumt ändå ;)

Den här veckan har varit sjuk och nästa kommer bli värre. Inte konstigt att magkatarren tar över igen. Lärarna begär alldeles för mycket av oss och jag undrar hur tusan man ska överleva dom här sista veckorna innan jul..
Så ursäkta mig om jag är lite sur och kort av mig, men det är svårt att vara snäll och gullig när stressen tar över helt.

Ha en go kväll!
Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0