Mysigt

Mysig eftermiddag med mamma igår i stan. Fikade och gick omkring i flera timmar. Jag som inte skulle shoppa någonting råkade hitta en skitsnygg kjol som jag bara var tvungen att ha. Jaja, jag vet. Vi har konsumtionsprojekt nu, men jag kollar i alla fall lite mer på lappen där det står vart plagget kommer ifrån. Lite blir man i alla fall påverkad, faktiskt. Dessutom är det så mycket som händer nu de kommande veckorna och då krävs det snygga outfits. Min födelsedag som ska firas i Helsingborg då vi kommer att gå ut och äta middag hela den helgen med familjen, antagligen fikaeftermiddag eller middag på stan med farmor också, firande med kompisarna, jul & nyår! Mycket att se framemot med andra ord! :)

Nu har jag varit duktig och skrivit på min rapport om Kinas politik. Helt sjukt vad mycket man lär sig genom skolarbeten ju. Senare idag blir det träning - danspass antagligen, om inte Ollie har lust att träna med mig, och myskväll med familjen.

Grattis till Amina, som fyllde 18 igår! :) Bon anniversaire, mon amie francaise! Det var kul att se en tants reaktion när jag pratade franska i mobilen på bussen. Hihi. Oui, je parle le francais, d'accord? :)

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0