Mirakulkur mot förkylning efterlyses

Då var det måndag igen, ja. Skönt att denna veckan också består av bara 4 dagar, i alla fall för min del. Dessa 4 dagar är de sista i mitt 17-åriga liv, så det blir väl till att njuta av dem då. :)

Vi har idrott om en halvtimme, men det kan jag inte vara med på. Är fortfarande förkyld som bara den. Någon som har en mirakulkur mot förkylning? Vitlökste igen?

Helgen har varit toppen. Igår var det slappdag med syrran. Gjorde ingenting förutom att dega framför tv:n och prata en massa. Det är inte så ofta man har sådana dagar, men när man har det så är det hur skönt som helst. Får bara lite ångest eftersom jag inte kan träna nu. Åhhh.
Lördagkvällen var i alla fall också super. Liseberg med Ollie! Fick den där härliga julstämningen med alla vackra lampor, musiken och såklart kylan. Varmchoklad och en enormt stor bulle, toppat med brända mandlar gjorde det också till en jättelyckad kväll. O, vi måste dit en gång till innan jul! Tack för en jättemysig kväll! :)<3

Puss / S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0