Lovet

Hej!
Nu var det då dags för skola igen. Tur att man börjar halv två första dan och vi kommer faktiskt inte ha några läxor nu på tre veckor eftersom vi har ett projekt om konsumtion istället. Men det kommer säkert att bli sena tider.

Lovet har varit underbart! Har gjort så himla många roliga saker. Onsdagen var min och Olivias dag. Vi simmade, lagade italiensk mat och dansade till salsamusik, bakade supergoda brownies och gick på den roliga filmen The Ugly Truth på bio. En fullspäckad dag alltså. Den var perfekt! Tack för det, O! :)
Lördagen var spa- och matdag. Som N redan har delgett här var det hur kul som helst, flummigt värre! :)
Igår avslutade jag mitt fantastiska lov med att ta en tripp till Allum för att se min favoritartist Jill Johnson. Det slutade med att jag köpte hennes nya skiva och fick den signerad. Det var skoj att jag fick prata lite med henne också, men jag har faktiskt träffat henne två gånger innan. Jag har sedan några år tillbaka en speciell plats i mitt hjärta för country-musik. Tycker om att stå och dansa till hennes låtar hemma och oftast så tar jag även ut dem på gitarr och sjunger till. :)

Some pictures I like:



Jag med Jill förra året på Liseberg! :)



Sköna höstskor



Me wish you a good week!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0