Lita på försäljare?

Hej!

Jag blir alltid lika till mig när jag kommer på något nytt jag vill göra med mitt liv. Det jobbiga är att jag byter vilja hela tiden. Varför ska det vara så svårt att veta vad man vill? Nu har jag i alla fall kanske hittat något riktigt intressant! Har fastnat för det där med media alltså.. Journalistik eller film? Det är frågan.

Storhandlade på Expert idag. Verkligen storhandlade. Inte jag då, men var där med halva släkten och alla skulle ha TV samtidigt. Vi gjorde helt klart den försäljarens dag och han blir säkert utnämnd till årets försäljare med ;)
Fast egentligen var han inte så bra, utan väldigt osäker.. Men kul för honom! (Samtidigt stackars honom som utsattes för mina tusentals kritiska frågor. Man ska ju inte lita på försäljare! Eller killar.. Nä, skoja.)

Puss /N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0