Kommersen ännu en gång!

Vilken lördagskväll. Tackade nej till en dejt med en riktig snygging.
Marielle syftar jag på då ;) Kunde blivit mys på bio, men istället sitter jag och skriver om varför kyrkan tappade makt under upplysningen. Jey! Dessutom hade jag inte sett den tidigare filmen av den hon ville se och den jag ville se hade inga biljetter kvar för kvällen. Illa!

Är helt slut efter en heldag på Kommersen loppmarknad. Jag och Edit stod och försökte sälja allt från en jordglob till barnkläder. Det gick kanske inte jättebra, men en del fick vi ihop ändå till vår Kenyaresa. Det tråkiga var att en man lyckades sno vår dyraste pryl: pappas armbandsklocka. Ett bra kap tyckte väl han som slapp betala 300 kr! Usch vilken dålig stil. Riktigt deppiga blev vi där ett tag efter det..

Hoppas ni har en rolig kväll! Här blir det nu till att ta det lugnt till 110 %.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0