Killing me softly..

Är vi inte duktiga? Jag, Edit och Julia stannade kvar i skolan till kl 16.00 när vi slutade vid 12.00. Känn på den!
Okej, vi verkar säkert bara korkade.. Men stannade för att jobba med det eviga Svenska/Historia arbetet. Så jäkla trött är jag på det nu!!! Sedan blev det matte också..

Allt krånglade och en hel del försvann gång på gång. Slutade med att vi var så trötta och deprimerade att vi sjöng "Killing me softly" i kör och skrattade åt att allt gick åt helvete..

Dagens konversation mellan mig och multimedia läraren vid samma tillfälle:
Jag säger till mig själv: Asså, det här är fan det jobbigaste jag varit med om i hela mitt liv!
Läraren: Jaha ja, du måste haft ett himla bra liv! Inga relationsproblem eller så, bara materiella problem som detta!
Jag: Ehm, ja.. Fy för att jobba med sånt här. Eller oj, förlåt..

Jag är så bra ibland.

Drar o shoppar lite med lillsyrran!

Puss /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0