Is it true?

Vad är Ullared för sjukt program egentligen? Tänkte ge det en chans för att iaf se vad det var för nåt.
ÅH HERREGUUD. Det sämsta jag någonsin sett! Hur kan människor helt ärligt sitta och kolla på det där?
Det jag såg var en patetisk man i kanske 50 års åldern (?) som satt och beklagade sig över sitt liv.
"Jaa, vi som inte lyckats så bra här på jorden hoppas ju på att få det bättre i himlen."
"Jag har ju inte riktigt tid med tjej eftersom jag är på jobbet så mycket.." Han jobbade fan på lagret på GeKås!!!
Satt där och drack sin öl och grillade sex köttbitar till sig själv! Det klippet visades säkert i flera minuter när han bara satt där..

Nä, människor skaffa er ett liv istället för att följa det där! Stackars människa..



Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0