"Efter den här utbildningen blir du ingenting!"

En massa montrar. En massa massa folk. Ett himla snurr i huvudet.

Så såg dagen ut då vi var på mässan Kunskap och Framtid på Svenska Mässan. Poängen är väl att man ska få bättre koll på vilka valmöjligheter man har och kanske få upp ögonen för någon utbildning. Och visst fick jag bättre koll på vad som fanns, men inte vet jag vad jag vill. Nu är jag bara ännu mer förvirrad.

Tror jag kom hem med kataloger från Göteborg, Stockholm, Jönköping, Uppsala, Linköping osv... Hjälp?
Stod och pratade med en kille från Jönköpings Universitet i tjugo minuter kändes det som, och sedan avslutade han med: "asså, njae man blir väl ingenting efter att ha gått här.." Bra marknadsförare där! Jag som hade tyckt att det lät bra! Suck!!

Träffade Jennie och hennes gäng där också. De tyckte mest det var intressant att delta i alla olika tävlingar och göra pins. Bra där! Haha.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0