You're messing with wrong girl

I förmiddags var jag grymt förbannad. Bad Jennie träffa mig i stan för att snacka. Satte oss på Condecos uteservering och njöt av solen, drack iste/smoothie och planerade hämnd. Hon skrattar lite åt mig för den jag är. En sak är säker: Gör någon livet surt för mig kan den fanemig vänta sig att jag ska göra det samma..
Jag är inte den typen av tjej som accepterar det och håller tyst. Nejnej. Don't mess with me! Du lär ångra det.. Yes, jag kokar.

Nog snackat om det just nu. Har firat morsdag hos mormor och morfar :) Dom håller så hårt på traditionerna minsann. Grillat är godast! Underbart. Fick även övningskört lite med moster. Bara TVÅ VECKOR tills min intensivkurs börjar!! Wiii.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0