Wohooo

Vill inte skryta, men MVG i Matte B :D wohoo. That's niice.
Men fyfän vad arg jag blev på min mattelärare. Jag fick vg + på nationella, vilket jag ändå var ganska nöjd med. Det var ju sjukt svårt! Så snackar hon med mig efteråt och har mage att säga: Jag är besviken på dig Nathalie, jag trodde mer än så om dig. Jag är riktigt besviken. Du får lära dig skriva mer matematiskt om du vill ha mvg i Matte C. EY HALLÅ, det här var inte C, det här var B! Hur mycket kräver hon av mig egentligen? Jag är inte övermänsklig. Inte konstigt att jag har höga krav på mig själv när andra har enorma. Tänkte bara hur fan hon kunde säga så, så som jag har slitit i ett år för detta betyg.

Har träningsabstinens. Insåg igår kväll att jag inte tränat på typ två veckor pga foten och förkylningen. Kommer knappt ihåg danserna, och vi som var så bra där i slutet. B-klass och allt. Snyft :/ Känns som jag gått upp 10 kg dessutom. Vilket jag antagligen inte har..

Träffade Clara på bussen idag också. Var läänge sen! Väldigt roligt :) Ska ses nån dag snart. Ser jag fram emot.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0