Vill ha mer mat!

Jag vet, det går verkligen skitdåligt med uppdateringen här just nu. Men de senaste dagarna har verkligen varit skumma. Så skumma att jag inte ens vill skriva om dem. Kan istället berätta lite om denna softa dag! Varit duktig o pluggat matte, hämtat min nya skinnjacka (den skiten höll två veckor fastän den var dyr som..), och framför allt umgåtts med Erika!  Promenerat, kollat film o vräkt popcorn. Looveely. Skulle behöva fler såna här softa dagar.

Vill ha mat mat mat hela tiden nu! Vet ni hur gött det är att vara hungrig igen när man inte varit det riktigt på flera dagar!? Det senaste har jag inte haft någon aptit, tvingat i mig några smulor. Tills mamma idag kom på orsaken. Jäkla magkatarr. Stark medicin, men den hjälpte. Sånt får man ta i svåra tider. Haha, nej ska inte klaga! Livet leker ju. Hade den bästa kvällen på länge igår. Jep, så e de.

Puss o gonatt, vissa ska upp o jobba imon. /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0