Vad gör man inte...

Morning!
Nu har jag fixat iordning mig. Tar oftast längst tid med håret, eftersom jag är något av en hårperfektionist. Alla stråna måste ligga perfekt på plats. Kör på lite sommarstil även idag, fastän det inte är så varmt ute. Vad gör man inte för att pigga upp sig själv då...och framförallt piffa till sig!
Bara en lektion idag...tänk om vi får tillbaka engelska-nationella. Wihiii! Om ni undrar så var det där ett skrik av rädsla, inte av glädje. Eh, alltså, bara om det har gått bra då. 

Lyssnade precis på NRJ wake up call. Så jävla roligt när dom ringer upp människor och lurar dom. Idag ringde dom en som hade lämnat in sin bil för att det var några ungdomar som hade förstört den, och låtsades vara från Försäkringskassan. Själva lureriet var att dom skulle få den här personen att tro att dom från Försäkringskassan misstänkte honom själv för att ha förstört lite på sin bil, eftersom han ville lämna in den och få den tillbaka som typ splitterny. Men så var det ju inte...och gud vad han blev förbannad. Han ba: Asså, vad är det med dig, är du full? Nu lägger jag på! Sån tur var blev han inte arg när han fick reda på att det var ett skämt. När dom från NRJ avslöjade sig blev han jätteglad och sa: Nämen, tja!
Haha, det var min morgon det.

Informationsmötet gick bra igår. Kul att träffa lite nya ansikten. Ska faktiskt bli riktigt kul att få städa som sommarjobb...trodde jag aldrig att jag skulle säga. 
Det jobbiga var dock att det började regna när jag skulle dit. Klart som sjutton att jag hade mina nya vita tygskor på mig då, tur att de inte blev förstörda. Idag ser det i alla fall ut att bli någorlunda bra väder, fast det sa jag ju igår också. Det är bara för att jag VILL att det ska vara det! Men jag vågar nog ta på mig dom vita skorna i alla fall. Som sagt, vad gör man inte för att pigga upp sig själv, och piffa till sig själv. Vi kan väl åtminstone låtsas att det är sommar nu, eller hur?

Okey, här kommer min wake up call:  UPP OCH HOPPA LATMASKAR! DAGS ATT GÅ TILL SKOLAN!
(Ni har åtminstone inte två familjemedlemmar som springer upp på ert rum på ens sovmorgon och klappar otroligt högt i händerna för att få er att vakna. Och sedan en underbart rolig syster som kastar en ekvation på er när ni precis har öppnat ögonen. Hämnden är ljuv, siz! ;P)

Have a lovely day, darlings!

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0