Moving on

Jag känner mig stark. Stark för att jag för en gångs skull lärt mig av mina misstag. För en gångs skull lyssnade jag på mig själv, istället för att följa andras viljor om hur de vill att jag ska vara. Att vara någon annan till lags för att vara snäll, funkar inte i längden. Så är det bara.

Ser fram emot ännu en dag i den här helvetes-tiden. Känner att jag fått nytt bränsle så att jag faktiskt kan ta mig igenom den. Hur sjukt är det inte t.ex. att jag för ett halvår sen fick nåt poäng från IG på sannolikhets provet och sedan inte jobbat mer med det efter det, och helt plötsligt idag kunna MVG uppgifterna på samma prov? Jag är mysko. Men det känns bra bra! Känns mindre bra att jag stryper mig själv om jag inte får mvg på matte nationella.. Så det får vi inte hoppas.

Ska sova nu, gött o ha sovmorgon imon me ^^
Hade bra alla goa o glada göteborgare o alla andra me! Gör som jag; sjung och dansa som en tok så löser sig allt! ;)
 Skippade dansen idag, får abstinens direkt.

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0