Sprudlande gott humör

Good morning! :)
And it is a very good morning. Jag är fortfarande på sprudlande gott humör efter de uppmuntrande orden från min engelskalärare igår. Fick MVG! :) Som jag har kämpat, och det känns så värt! Certificate-engelskan here I come!  :D

Bara en lektion idag också. Vi får antagligen tillbaka samhällskunskapsprovet då. Ännu mer nervsammanbrott.
Helgen är i alla fall snart här. Redan uppbokad. Ikväll blir det filmkväll med Anna och innan dess ska jag passa syrran. Det gjorde jag igår också. Då ställde vi oss och fixade sallad till maten. Börjar ju bli riktigt köksvan nu. ;P
Imorgon ska jag till stan med Amina. Jag får verkligen hålla i pengarna nu så att inte jag börjar shoppa ännu mer denna helgen också. Men jag behöver faktiskt nytt puder. Och på kvällen imorgon blir det något skoj med Edit...vet inte vad vi ska göra än, men det lär vi nog snart komma på. Ska sälja tidningar imorgon också och på söndag är det bio som gäller. Sounds like a nice weekend to me! Hope you guys have fun too! :)

Kisses / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0