Sorry I can't be perfect

Jag vill så gärna, men är samtidigt så rädd. Så fruktansvärt. Får citera mormors favorituttryck: Det är inte lätt här i livet.
Nej, det har du rätt i mormor.

Suttit och gjort en gammal hörövning från nationella provet eng B. Går det likadant imon så får jag iaf inte IG. Inte heller MVG, men ändå. Ska snart dra mig till bussen för o dansa. Hoppas på att mina goingar e där idag :) Hoppas även att danspartnern har tid att dyka upp..

På fredag kväll/natt ska jag och Hanna jobba på bankens personalfest. Vara värd, duka och duka av. Ska bli kul faktiskt! Så får man ju gratis mat och underhållning också. Det lustiga är att deras underhålling är ett danspar från lazars dansskola (min dansskola). Hmm ska bli intressant o se vilka det är xD Jag hade lätt kunnat ställa upp annars och få 2000 kr för 10 minuter! Lätt värt.

Puss på er /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0