Shoppingglada prima ballerinan

God morgon people!
Har ni haft en bra lång helg? Det har jag. Shopping har stått högst på listan över saker att göra. Jag har nästan varit löstsläppt i affärerna varje dag. I fredags var jag på Backaplan med familjen i en massa timmar och det slutade med att jag kom hem med ett par supersöta skor rikare. I lördags insåg jag att jag bara skulle komma att hitta en sak per dag och den dagens fynd var ytterligare en sak till skolavslutnings-outfiten. Med Olivia som utmärkt sällskap hittade jag en underbart gullig kjol. Igår var jag i Allum med Agnes och då hittade jag det sista plagget inför avslutningen, en söt blus/skjorta. Now I'm all set!

Gårdagens eftermiddag spenderade jag också som dansmodell för Sofia. Mina turkosa trikåer som jag hade på dansavslutningen och ett svart linne hade jag på mig, och då var det bara att fixa stilen à la balletdansös. Laddar upp några bilder här direkt när Sofia har skickat dem till mig. Blev riktigt maffiga. ;P

Det har varit en underbart härlig helg, som jag verkligen har njutit av. Har inte satt mitt finger på någonting som har med plugg att göra. Så otroligt skönt!
Förutom att min fot typ har bestämt sig för att göra slut på mig så har jag haft det riktigt bra. Ja, går omkring och småhaltar hela tiden. Men det har ju inte hindrat mig från att gå på långa shoppingturer. Måste dock köpa ett par nya joggingskor för mina springturer, det är de som har förstört min lilla fot. Och vi som kanske ska ha springtest på idrotten idag. Det kan ju jag drömma om. Åh, precis när man har kommit igång ordentligt med konditionen. Aja, går väl över tills jag gifter mig...som man brukar säga. När det nu blir, hehe.

Ha en underbar vecka, allihop!

Puss på er / S

P.S. Har äntligen kunnat sjunka ner i min alldeles nya fåtölj. Me = like sitting there and reading. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0