Sällskapssjuk, helt klart.

Fredagkväll. Vad gör man? Typiskt mig att bli extremt rastlös om jag inte får träffat nån. Snacka om att vara sällskapssjuk.. Jag borde inte träffa nån eftersom jag är väldigt förkyld, ska upp tidigt imon och har ett id-prov att plugga till. Men ändå! Är dessutom helt ensam hemma ikväll, tills lillsyrran kommer hem. Suck. Längtar till nästa helg då man slipper jobb, plugg o förhoppningsvis förkylningar!

Övningskörde precis med moster. Fick väl stopp fem gånger kanske.. hehe. Men det är svårt att starta i uppförsbacke. Kul att få en massa sura människor bakom sig som bara inte kan låta bli tutan. Ta't lugnt hörrni.

Funderar på att ladda upp med massa godis, ett fotbad och en bra film. Kanske inte helt fel ändå?

Puss /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0